Zasady prowadzenia dyskusji na forum

1 post / 0 new
admin
Zasady prowadzenia dyskusji na forum

Zasady prowadzenia dyskusji na forum

1. Nie można używać żadnych przekleństw ani wulgaryzmów.
2. Nie można zamieszczać reklam, promować stron internetowych chyba, że ktoś z użytkowników poprosi o tego typu informacje. Wszelkie posty z ogłoszeniami lub spamem będą kasowane.
3. Nie można zamieszczać żadnych linków z treściami dla dorosłych ani treści o charakterze seksualnym.
4. Nie można obrażać i grozić innym użytkownikom.
5. Nie wolno prowadzić żadnych dyskusji na tematy niezgodne z prawem.
6. Zastrzegamy sobie prawo do zablokowania dostępu użytkownika do forum.
7. Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższych zasad w dowolnym momencie.
8. Jeśli wg ciebie, któraś z powyższych zasad została złamana prosimy o powiadomienie o tym fakcie moderatora poprzez email. Przekroczenie powyższych Zasad będzie skutkowało edycją, usunięciem twoich postów.
9. Prosimy o nie używanie wielkich liter, szczególnie podczas zamieszczania tematów wiadomości. Wielu z użytkowników uważa iż pisanie wielkimi literami jest równoznaczne z krzyczeniem.

Poprzez możliwość zamieszczania wiadomości na forum wyrażasz zgodę, że zapoznałeś się z powyższymi zasadami i je akceptujesz. Jesteś w pełni odpowiedzialny za jakiekolwiek informacje oraz linki do plików, które zamieszczasz na stronach forum. Używając tego forum zgadzasz się także na nie wysyłanie jakichkolwiek treści, które mogły by zostać uznane za wulgarne, nękające, nienawistne, za groźby, atakujące prywatność innych osób lub pogwałcających prawo.